مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:152022-01-11سياسي

برای نشان دادن هویت مستحکم سردار سلیمانی باید از هنر استفاده کرد


 ابزار هنر برای تقویت هویت ایرانی اسلامی و انقلابی بین نسل جوان بسیار موثر است بنابراین برای نشان دادن هویت مستحکم شهید حاج قاسم سلیمانی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان عنوان کرد: ابزار هنر برای تقویت هویت ایرانی اسلامی و انقلابی بین نسل جوان بسیار موثر است بنابراین برای نشان دادن هویت مستحکم شهید حاج قاسم سلیمانی باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی زینی وند در آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در تالار دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان بیان کرد: با افتخار از حضور هنرمندان کشور در استان کرمان پایتخت مقاومت اسلامی تشکر می کنم.

وی افزود: جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی کار بسیار بزرگ و بی نظیری بود؛ همچنین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسیار با شکوه برگزار شد.

زینی وند ضمن تشکر از مردم کرمان و موکب دارانی که از سراسر کشور برای پذیرایی از زائران حاج قاسم به کرمان آمده بودند اظهار کرد: در بعضی شب ها تا 30 هزار نفر مهمان از سراسر کشور در کرمان داشتیم اما مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نشان دادن هویت مستحکم سردار سلیمانی باید از هنر استفاده کرد

برای نشان دادن هویت مستحکم سردار سلیمانی باید از هنر استفاده کرد